Cum cumpar / Cum platesc / Livrare / Returul produselor / Garantie

Cum Cumpar

Comenzile pot sa fie atat comenzi engros, cat si comenzi retail la acelasi pret.

Comenzile engros au o comanda minima de 990 de lei dar cu un ternen de livrare de 1-3 zile. 

Comenzile retail sunt  fara comanda minima dar pot sa fie onorate doar in limita Stocului Disponibil, in 5-21 de zile lucratoare.

Comenzile se pot trimite online sau telefonic la 0744616604 intre orele 9-17, de luni pana vineri. In cazul in care trimiteti comanda online, daca ati parcus toti pasi corect, veti primi automat un e-mail prin care se confirma inregistarea comenzii Dvs.. Termenul de livrare estimat este de 1 - 21 zile lucratoare si este specificat pentru fiecare produs.

Dupa ce comanda a fost procesata si expediata, va vom trimite inca un e-mail cu confirmarea expedierii coletului, e-mail ce va contine toate datele comenzii.

In situatia in care, din motive independente de vointa noastra, comanda nu poate fi procesata si expediata in 21 zile va vom trimite un e-mail cu noul termen de livrare.

In cazul in care unul sau mai multe produse nu se mai pot expedia, din motive independente de vointa noastra, va vom trimite un e-mail de anulare a comenzii.

Daca ati trimis comanda online si nu ati primit e-mailul de confirmare, sau a trecut o zi lucratoare si nu ati primit e-mailul cu confirmarea inegistrarii comenzii inseamna ca nu ati parcurs corect toti pasii pentru plasarea comenzii online si comanda nu a ajuns la noi. In acest caz va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744-616604. Ne rezervam dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

Relatiile contractuale iau nastere la inregistrarea unei persoane fizice si/sau juridice ca membru sau la plasarea de catre client a unei comenzi pe site-ul www.gentiro.ro si numai dupa confirmarea comenzii de catre vanzator, fiecare comanda generand o relatie contractuala distincta de cele anterioare si/sau viitoare.

S.C. HIPATIA S.R.L isi rezerva drepul de a schimba preturile de vanzare ale produselor prezentate, atunci cand conditiile o impun. Schimbarile de pret nu afecteaza comenzile receptionate deja ! Toate preturile afisate pe www.gentiro.ro includ TVA.

Ne rezervam dreptul de a putea efectua orice modificare a site-ului fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.

Nu garantam ca descrierea produselor sau orice alt continut al site-ului este complet sau lipsit de erori.

Cum Platesc

  • Ramburs – veti plati numerar la preluarea coletului de la curier;
  • Transfer bancar - plata prin banca  in contul care apare la selectarea acestei metode de plata, dar doar dupa confirmarea primita de la consulantul de vanzari.

Livrare

Termenul de livrare este de aproximativ 1 - 21 de zile lucratoare. Acest termen de livrare este orientativ. El poate fi modificat din motive independente de vointa noastra.

Este posibil ca produsele comandate sa se livreze in mai multe transe. In acest caz, clientul va achita doar cheltuielile de livrare aferente primului colet.

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe produse nu se mai afla pe stoc, clientul va fi informat in acest sens si comanda anulata. Este posibil ca iin aceste cazuri sa putem oferi produse alternative. Aceste produse au acelasi caractristici principale cu produsele comandate.

Produsele noastre se vand atat in online cat si offline prin magazinele noastre partenere. Din aceasta cauza, este posibil ca sa apara greseli in actualizarea stocurilor. Depunem eforturi ca numarul de erori sa fie cat mai mic.

Livrarea este 18 lei si este gratuita pentru comenzi de peste 299 de lei. Livram colete oriunde in tara prin firma de curierat rapid. Pretul de livrare prin curier este de 18 RON cu TVA inclus, in aria de acoperire Fan Courier

Inainte de livrarea produsului la domiciliu, reprezentantul firmei de curierat va contacta telefonic clientul. Este foarte important sa ni se comunice numarul de telefon corect si o adresa de e-mail valida. Coletele vor fi livrate la adresa specificata in formularul de comanda, in intervalul orar 09:00 - 17:00.

Pentru localitatiile din afara ariei de acoperire oferim următoarele variante:

  • Produsele se livreaza la adresa solicitata daca clientul plateste diferenta rezultata din numarul de kilometri suplimentari.
  • Produsele se livreaza prin Fan Courier pana la cel mai apropiat sediu Fan Courier (alta localitate) de unde vor fi ridicate de catre client. Produsele ajung în sediul Fan Courier în 24-36 ore de la expedierea comenzii.

Coletele expediate prin firma de curierat rapid ajung la destinatie oriunde in tara in maxim 2 zile lucratoare.

Nu suntem raspunzatori pentru intarzierile ce pot aparea in procesul de livrare efectiv, dupa ce coletul a fost predat companiei de curierat. Comenzile plasate in zilele de sambata si duminica sau de sarbatori legale vor fi procesate si confirmate in prima zi lucratoare.

Returul produselor

Potrivit articolului 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Aşadar, aveti dreptul de va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile.

Perioada de retragere expira după 14 zile incepand de la ziua„ la care dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, intrati in posesia fizica a produselor”.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin poşta, fax sau e-mail. Adresa de comunicare este: S.C. HIPATIA S.R.L., str. Avram Iancu  nr. 44, Cluj Napoca, fax: 0364 107 027, email: office@pantofiro.ro. La cererea Dvs., transmisa prin e-mail la office@pantofiro.ro, va punem la dispozitie formularul standard de retragere, pe care dupa completare il puteti transmite prin oricare dintre modalitatile sus aratate. Atunci cand optati pentru transmiterea deciziei de retragere in format electronic, va vom transmite, fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.”

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la Dvs., inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia Dvs. de a va retrage din prezentul contract.

Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu excepţia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. In nici un caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Mentionam ca :„putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.”

„Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa S.C. HIPATIA S.R.L., str. Avram Iancu nr. 44, Cluj Napoca, judet Cluj, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.”

Potrivit art. 14 alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2014 „va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.” Dar Hipatia S.R.L. va suporta costurile de retur pentru clienti sai.

Potrivit art. 14. alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014 „sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.” Diminuarea valorii produsului se suporta de Dvs. Suma reprezentand diminuarea valorii produsului se va scadea din suma ce vi se cuvine ca urmare a exercitarii dreptului de retragere.

Garantie

Pentru produsul achizitionat din mgazinul notru online, oferim o garantie de 50 de zile, doar in cazul recomandarilor de intretinere de mai jos.

Garantia de conformitate nu afecteaza drepturile conferite prin lege consumatorului si este in concordanta cu prevederile Legii  Legii 449/2003 precum si a celorlalte acte normative incidente in materie: HG 457/2003 - republicata, HG 982/2007, fara a fi limitativ prevazute.

Termenul de garantie decurge de la data emiterii facturii. Cumparatorului i se garanteaza ca in cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul va fi reparat gratuit, la sediul unuia dintre prestatorii autorizati si agreati de firma noastra. Urmatoarele situatii duc la scoaterea produselor din garantie: interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate; nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania.

In cazul efectuarii unei reclamatii in perioada de garantie, cumparatorul are obligatia de a prezenta certificatul de garantie si factura fiscala, in original, eliberate la data cumpararii produsului.

 HIPATIA S.R.L. comercializeaza bunuri de folosinta curenta si bunuri de folosinta indelungata. Daca produsul achizitionat de cumparator nu este insotit de certificat de garantie, atunci acesta nu face parte din categoria bunurilor de folosinta indelungata asa cum aceasta definitie este prevazuta de O.G. nr. 21/1992 - privind protectia consumatorilor, actualizata prin care: "produs de folosinta indelungata" - produsul relativ complex, constituit din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere".

HIPATIA S.R.L. respecta dispozitiile Legii 449/2003, prin care compania noastra raspunde pentru lipsa de conformitate aparuta intr-un termen de 2 ani calculat de la data livrarii produsului.

In cazul unor reclamatii, va rugam sa va adresati echipei HIPATIA S.R.L. la adresa office@gentiro.ro, iar ulterior pentru solutionarea reclamatiei va trebui sa prezentati factura de cumparare a produsului respectiv si produsul in cutia originala, cu eventualele accesorii.

Modalitati de asigurare a garantie:

  • Repararea produsului;
  • Inlocuirea produsului;
  • Reducere de pret in functie de natura defectului.

Recomandari generale privind ingrijirea produselor comercializate de Hipatia S.R.L:

  1. Se interzice cu desavarsire spalarea produselor in masina de spalat;
  2. Hipatia S.R.L. nu raspunde pentru defectele aparute ca urmare a utilizarii sau intretinerii incorecte a produsului;
  3. Nu lasati gentile la soare sau la lumina. Culoarea se poate modifica;
  4. Nu folositi in procesul de curatare a gentilor acetona sau alti solventi duri.
  5. Nu purtati lucruri grele intr-o geanta de piele, deoarece se va deforma;
  6. Nu pulverizati parfum pe produse.