Cum cumpar / Cum platesc / Livrare / Returul produselor / Garantie

Comenzile pot sa fie atat comenzi engros, cat si comenzi retail la acelasi pret.

Comenzile engros au o comanda minima de 1800 de lei.

Comenzile se pot trimite online sau telefonic la 0744616604 intre orele 9-17, de luni pana vineri. In cazul in care trimiteti comanda online, daca ati parcus toti pasi corect, veti fi contactati telefonic. Termenul de livrare estimat este de 1 - 3 zile lucratoare 

Daca ati trimis comanda online si nu v-am contactat inseamna ca nu ati parcurs corect toti pasii pentru plasarea comenzii online si comanda nu a ajuns la noi. In acest caz va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744-616604. Ne rezervam dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

Relatiile contractuale iau nastere la inregistrarea unei persoane juridice ca membru sau la plasarea de catre client a unei comenzi pe site-ul www.gentiro.ro si numai dupa confirmarea comenzii de catre vanzator, fiecare comanda generand o relatie contractuala distincta de cele anterioare si/sau viitoare.

S.C. HIPATIA S.R.L isi rezerva drepul de a schimba preturile de vanzare ale produselor prezentate, atunci cand conditiile o impun. Schimbarile de pret nu afecteaza comenzile receptionate deja ! Toate preturile afisate pe www.gentiro.ro includ TVA.

Ne rezervam dreptul de a putea efectua orice modificare a site-ului fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.

Nu garantam ca descrierea produselor sau orice alt continut al site-ului este complet sau lipsit de erori.

Cum Platesc

  • Ramburs – veti plati numerar la preluarea coletului de la curier;
  • Transfer bancar - plata prin banca  in contul care apare la selectarea acestei metode de plata, dar doar dupa confirmarea primita de la consulantul de vanzari.

Livrare

Termenul de livrare este de aproximativ 1 - 3 de zile lucratoare. Acest termen de livrare este orientativ. El poate fi modificat din motive independente de vointa noastra.

Este posibil ca produsele comandate sa se livreze in mai multe transe. In acest caz, clientul va achita doar cheltuielile de livrare aferente primului colet.

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe produse nu se mai afla pe stoc, clientul va fi informat in acest sens si comanda anulata. Este posibil ca iin aceste cazuri sa putem oferi produse alternative. Aceste produse au acelasi caractristici principale cu produsele comandate.

Produsele noastre se vand atat in online cat si offline prin magazinele noastre partenere. Din aceasta cauza, este posibil ca sa apara greseli in actualizarea stocurilor. Depunem eforturi ca numarul de erori sa fie cat mai mic.

Livrarea este gratuita pentru comenzi de peste 1800 de lei. Livram colete oriunde in tara prin firma de curierat rapid. 

Inainte de livrarea produsului la domiciliu, reprezentantul firmei de curierat va contacta telefonic clientul. Este foarte important sa ni se comunice numarul de telefon corect si o adresa de e-mail valida. Coletele vor fi livrate la adresa specificata in formularul de comanda, in intervalul orar 09:00 - 17:00.

Coletele expediate prin firma de curierat rapid ajung la destinatie oriunde in tara in maxim 2 zile lucratoare.

Nu suntem raspunzatori pentru intarzierile ce pot aparea in procesul de livrare efectiv, dupa ce coletul a fost predat companiei de curierat. Comenzile plasate in zilele de sambata si duminica sau de sarbatori legale vor fi procesate si confirmate in prima zi lucratoare.

Garantie

Pentru produsul achizitionat din mgazinul notru online, oferim o garantie de 50 de zile, doar in cazul recomandarilor de intretinere de mai jos.

Garantia de conformitate nu afecteaza drepturile conferite prin lege consumatorului si este in concordanta cu prevederile Legii  Legii 449/2003 precum si a celorlalte acte normative incidente in materie: HG 457/2003 - republicata, HG 982/2007, fara a fi limitativ prevazute.

Termenul de garantie decurge de la data emiterii facturii. Cumparatorului i se garanteaza ca in cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul va fi reparat gratuit, la sediul unuia dintre prestatorii autorizati si agreati de firma noastra. Urmatoarele situatii duc la scoaterea produselor din garantie: interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate; nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania.

In cazul efectuarii unei reclamatii in perioada de garantie, cumparatorul are obligatia de a prezenta certificatul de garantie si factura fiscala, in original, eliberate la data cumpararii produsului.

 HIPATIA S.R.L. comercializeaza bunuri de folosinta curenta si bunuri de folosinta indelungata. Daca produsul achizitionat de cumparator nu este insotit de certificat de garantie, atunci acesta nu face parte din categoria bunurilor de folosinta indelungata asa cum aceasta definitie este prevazuta de O.G. nr. 21/1992 - privind protectia consumatorilor, actualizata prin care: "produs de folosinta indelungata" - produsul relativ complex, constituit din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere".

HIPATIA S.R.L. respecta dispozitiile Legii 449/2003, prin care compania noastra raspunde pentru lipsa de conformitate aparuta intr-un termen de 2 ani calculat de la data livrarii produsului.

In cazul unor reclamatii, va rugam sa va adresati echipei HIPATIA S.R.L. la adresa office@gentiro.ro, iar ulterior pentru solutionarea reclamatiei va trebui sa prezentati factura de cumparare a produsului respectiv si produsul in cutia originala, cu eventualele accesorii.

Modalitati de asigurare a garantie:

  • Repararea produsului;
  • Inlocuirea produsului;
  • Reducere de pret in functie de natura defectului.

Recomandari generale privind ingrijirea produselor comercializate de Hipatia S.R.L:

  1. Se interzice cu desavarsire spalarea produselor in masina de spalat;
  2. Hipatia S.R.L. nu raspunde pentru defectele aparute ca urmare a utilizarii sau intretinerii incorecte a produsului;
  3. Nu lasati gentile la soare sau la lumina. Culoarea se poate modifica;
  4. Nu folositi in procesul de curatare a gentilor acetona sau alti solventi duri.
  5. Nu purtati lucruri grele intr-o geanta de piele, deoarece se va deforma;
  6. Nu pulverizati parfum pe produse.